Tuesday 30 April 2013

SAYANG KAMU

Sayang kamu

Utusan Buat Orang Yang Ku SAyang.....

Seandainya Tuhan mengizinkan

ingin aku terus bersamamu

biarpun pedih dugaannya

rela aku menghadapinya dengan sabar

Seandainya Tuhan mengizinkan

cintamu mekar bersamaku

ingin aku membahagiakan hidupmu

Tak pernah ku termimpi

untuk bercinta denganmu

tapi dah tersurat kita bertemu dan jatuh cinta

Sekiranya engkau dpt menerima ku seadanya

itulah buktinya keikhlasanmu

Andai Tuhan mengizinkan

ku ingin menunaikan segala impian yang lama terpendam

andai kita ditakdir terpisah jauh di mata

namun hati tetap sayang dan merinduimu

tiada siapa yang dapat melenyapkan cinta dihatiku

hanya Tuhan saja yang berkuasa

Aku harap engkau masih menyayangi diri ini

kerana ku tidak sanggup berpisah denganmu

kenangilah saat-saat indah percintaan kita

semoga abadi kisah cinta kita

Seandainya Tuhan mengizinkan

cintamu mekar bersamaku

Ingin aku membahagiakan hidupmu

selama-lamanya

No comments:

Post a Comment